Owner Post Follow Dash



"I am fine"
Tcha's

Selamat Datang !


Assalamualaikum
This is a place to qwerty everything
Pardons my words


⊰HEY YOU!⊱
Awak comel.
Percaya tak?
Hm percayalah pleaseeee


K tipu jewp hahahaha
Kalau dah baca toksah nak memarah kalau gua cerita pasal lu. Suka hati gua nak cerita pasai sapa k. Kalau dah terasa tu whoops padan muka kahkahkah. Ini blog gua, kalau tapuasti meh kita face to face toksah pendam kang hati lu pula terbakar bhahaha.
Gimme some space to breathe.


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome

Persiapan raya. Last minute!








Jangan baca. Entri kali ini sangat panjang!

BAHAYA!











































































































































































































































































































Eh degilnya awok nih -,- kita dah kata jangan baca! So, janganlah scroll ke bawah!




























































































































































































































Ish, masih berdegil juga! Saya kata JANGAN SCROLL KE BAWAH!














































































































































































































Okay fineeeeeeeeeeeeeeeeeee! Hang gatai sangat nak scroll scroll eh? Haaa scroll lah lagi! Scroll!























































































































Scroll lagi! Scroll lagi!











































































































































































































Tamat. Sekian terima kasih :p Lol!













































































Awchak!




Puas dah tekan button U+2193.svg lama lama? Alolorh, kesian awok awok nih. hewhew

Okay kita nak cerita dari huruf A sehinggalah huruf Z. Korang sanggup baca tak nih? Mulut jangan mengatakan sanggup jika hati tidak mengizinkan. Hamboi sejak bila aku pandai reka ayat nih?! Oh tidakkkkkkkk!

" A B C D E F G H J K M N O P Q R S T V W X Y Z " Huruf apakah yang hilang? Kalau dah jumpa, saya ingin mengucapkan ribuan terima kasih kerana mengatakannya. Err, ILYT! *tutup muka guna bantal* *berlari masuk bilik* 

Tikoh! Ini bukan masa untuk bersweet-sweet dengan pembaca!

Okay maaf. Maafkan sayaaa :'/

















































































































Scroll lagi! Bhahahahahahaa XD






































































































































Sukanya bila dapat main scroll nih! Hihikssss :3 

Kalau cenggini, sampai esok pun tak habis! Asyik sibuk scroll-ing jeh! Booooooooo~~!

Okay, cerita dah nak start! Pergi ambil popcorn sanaaaaaaaaaaaaaaaaa! *berlari sepantas kilat*

Kelmarin, kami sekeluarga pergi shopping. Kemain banyak lagi barang yang kami beli. Ehem, shopping raya kata koo! Firstly, pergi kompleks beli belah dekat Shah Alam. Maa dengan aku kemain berusaha lagi cari baju kurung grey dekat sana. Tapi tiada jugaaaa :'/

Ada tu ada lah tapi kami nak corak yang samaaaaaaa, baru shuwittt witt witt! Paa dengan abang dah dapat baju yang sama. Hanya aku dengan Maa sahaja yang ketinggalan. Susah yang amat! Kami terus menuju ke Kuala Lumpur. 

Sama. Masih sama. Susah bebenor carinyoo yob -,- haihhh *usap peluh dekat dahi* Akhirnya, kami berdua membuat keputusan bahawa raya tahun ini 'baju tak sama'. Ya. Keputusan muktamad! Aku bergegas cari baju kurung grey yang bersaiz 36. Lahaaaaai lenguh kaki dibuatnya. Hampir empat lima kali kami berpusing-pusing di dalam kompleks membeli belah itu! Aummmmmm

Baju kurung grey bersaiz 36 sudah pun habis. Kehabisan stok! Oh gilaaaaaaa! Ini gila! *menjerit sekuat hati* Maa dah dapat baju kurung grey. Aku pula terpaksa beli jubah. Jubah grey! Hmmp :'/

Cari kasut dan tudung. Tak jumpa. Pergi tempat lain. Bermasam muka di dalam kereta. Tengok!


Lepas tuh balik rumaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah! Home sweet home babeh! :*

Balik rumah terus terbongkang atas katil. Penat broo *duckface*

Keesokannya, hari Jumaat. Aku bangun awal semata-mata nak bodek parents pergi cari kasut raya pula. Dan, mereka berdua pun bersetuju. Yang jadi mangsanya, abang aku. Dia yang kena memandu tuh semua! Muahahaha *evil laugh*

Sementara tunggu Paa dengan abang pergi solat jumaat, aku pun bersantai sebentar bersama Camera. Bosan kata koo! 



Saya tahu saya tembam. Kbai

Sibuk! Kejap pergi sana, kejap pergi sini. Kuih raya dan semuanya belum beli lagi! Urgh penat gila semalam!

Kelmarin dan semalam kami berbuka dekat luar. Ehem kami? Ohho no! My parents and abang sahaja. Aku tidak berbuka tetapi dinner. Ada pahammm ? LOL! Ya, aku sedang mengalami proses itu dan terpaksa menggantikan puasa pada hari lain. Tiga belas hari woi!

Untunglah korang......................... Untunglah dapat menikmati awal dan akhir Ramadhan! *menangis tak berlagu*

Kami balik lewat semalam. Pukul sembilan lebih. Lewat sangat. Eh ? Sebelum balik rumah, beli kasut kejap. Well, susah giloooo kud nak cari kasut saiz kaki aku nih! Besar sangat keh? BIGFOOT. Why why whyyyyy!! K stop. Stop it Drama Queen -,-

Macam biasa, balik rumah terus membuta. Lena gila. Seriously, lena gila tidur malam tadi! :D Tiada sesiapa yang menganggu. Sejuk. Hippo setia menemani. Hihikss

"Adikkkkkk! Bangunnn!" *mengeliat* "Bangun dik! Tolong mak dekat dapur sanaa. Kesian maknya. Bangun!"

Aku pun apa lagi.. cepat cepat bangun cuci muka --' kalau tak Paa mesti mengamuk gilaaa.

Bawang putih. Bawang merah. Halia. Kunyit. Buah keras. Serai. Cili. Daun kunyit. Semuanya kena potong! Pergh banyak gilaaaaaaaaaaaaaaaaa!


See? Rempah ini cukup buat sebulan. LOL! Hahahaha. Yeah that's all. Persiapan raya tahun ini sungguh kelam kabut berbanding raya yang sebelum ini.








Ramadhan, we will miss you. Can we meet again?










SELAMAT HARI RAYA!





Maaf zahir dan batin. Maafkan atas segalanya. Saya tahu perbuatan dan percakapan saya kadang kadang tak terkawal. Mungkin ada juga yang terkawal dapat menyakitkan hati kalian :'/ Hmmp. Maafkan sayaaaa!

p/s : Nak duit raya boleh? Bhahahahaha XD Senda raya kata koo!



Lain kali kita main scroll-ing lagi tau :3 hewhew
Assalamualaikum.


◀ Older Newer ▶