Owner Post Follow Dash



"I am fine"
Tcha's

Selamat Datang !


Assalamualaikum
This is a place to qwerty everything
Pardons my words


⊰HEY YOU!⊱
Awak comel.
Percaya tak?
Hm percayalah pleaseeee


K tipu jewp hahahaha
Kalau dah baca toksah nak memarah kalau gua cerita pasal lu. Suka hati gua nak cerita pasai sapa k. Kalau dah terasa tu whoops padan muka kahkahkah. Ini blog gua, kalau tapuasti meh kita face to face toksah pendam kang hati lu pula terbakar bhahaha.
Gimme some space to breathe.


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome

Before tomorrow..



Atoto serious-nya muka aku :3

Tadi pagi Paa bangunkan aku. Terkejut. "Bila Paa balik dari Johor?" Actually, Paa kata dia busy and tak boleh balik minggu nih. Tapi aku yang paksa dia. Kononnya aku nak celebrate birthday. Kalau dia takda, nanti tak meriah. Macam tak sangka jeh Paa sanggup balik *ambil tisu*

Bukan itu niat aku sebenarnya. Aku berniat nak berkumpul dengan keluarga. Itu sahaja. Pasal celebrate bagai tuh, aku tak paksa. Kalau nak, buat. Kalau tak nak, tak payah. Aku bukan paksa pun :)

Bila aku dah bangun, Paa suruh aku keluar. Dia suruh aku goreng ikan. Aku fikir ikan apa, sekalinya....................... ikan yang masih hidup! Makaihh biar betik nih?! Kenapa baldi nih berbalut dengan kain batik? -,-

Then, Paa suruh aku buka balut tuh. Dalam hati aku berkata "Hadiah untuk aku ke nih? Awalnya lahaai.." Bila dah selamat dibuka, aku rasa gembira gila. Enam ekor ikan haruan beb!

Paa dengan Maa suruh aku bersiap. Nak pergi rumah atuk. Sebelum tuh, sempat lagi beli muffins plus ice cream. Dalam hati aku berkata lagi "Eh dapat muffin pula. Macam hari nih jeh hari lahir aku"


Gelojoh tak aku? Makan dua wehhhh! Hahaha. Bila dah sampai rumah atuk, aku tak mungkin lepaskan peluang untuk menggunakan mesin urut di 'tempat duduk kesayangan' atuk :3 hewhew. Hilang rasa sakit-sakit badan. Lol macam dah tua dah~


Maa dah start bermanja ~^.^~


Aku dah start menggila. Dan.............

Dah start menggedik. Harhar, sila derma pelempang sikit :*


Mak cik masakkan semua ini untuk kami sekeluarga sebagai tetamu. Hmp banyaknyaaa. Dalam hati aku berkata lagi lagi "Nak celebrate sekarang ke?"

Banyak keanehan berlaku pada hari ini. Keanehan atau kebetulan? Hmm okay. Mungkin kebetulan. Hadiah, muffins, ice cream, makanan. Adakah semua ini masih dianggap kebetulan? Urgh lupakan jelah!

Seperti yang korang semua tahu, esok hari kelahiran aku. Apa nama dia. Err, birthday? Haa yelah kud, 'birthday'. Aku nak minta maaf banyak-banyak dekat korang dari hujung rambut hingga ke hujung tahi kuku kaki aku.

Mungkin dari perbuatan atau percakapan secara sengaja mahupun tidak sengaja aku ada buat korang semua tersinggung atau terasa hati. Maafkan aku. Seriously, aku minta maaf........

Fyi, tahun ini aku dapat merasakan banyak perbezaan dari tahun yang sebelumnya. Kesepian dan kesunyian. Sedih. Yeah, tak semestinya kita bergembira setiap masa right? Hmp.



Tahun 2011 De Best! Sangat seronok. Keluarga yang lengkap. Mokelty yang lengkap. Segala-galanya lengkap. Tapi tahun ini? Kakak tiada di sini. Aiza, Samira dan Ayu pula pindah. No fruit heart. Aku tak tahu kenapa tahun ini banyak kehilangan. Ya Allah........... sesungguhnya, semua yang berlaku pasti ada hikmahnya.

Last year. My birthday's memories :')








Rindunya......... Seronok ada blog. Dapat luahkan segalanya dekat sini.


Aku tak mengharapkan perkara baik berlaku tapi aku sentiasa mendoakan perkara baik supaya berlaku. Atika, be strong. You're strong enough. Don't be weak. Paling penting, hentikan menangis. Kau bodoh sebab terlalu lemah. Kbaaai.

P/s : Selamat Hari Lahir untuk aku. Syok sendiri. Okay.

Assalamualaikum.


◀ Older Newer ▶