Owner Post Follow Dash



"I am fine"
Tcha's

Selamat Datang !


Assalamualaikum
This is a place to qwerty everything
Pardons my words


⊰HEY YOU!⊱
Awak comel.
Percaya tak?
Hm percayalah pleaseeee


K tipu jewp hahahaha
Kalau dah baca toksah nak memarah kalau gua cerita pasal lu. Suka hati gua nak cerita pasai sapa k. Kalau dah terasa tu whoops padan muka kahkahkah. Ini blog gua, kalau tapuasti meh kita face to face toksah pendam kang hati lu pula terbakar bhahaha.
Gimme some space to breathe.


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome

Happy Bornday to me, Nuratika.



Happy Birthday to Me
Happy Birthday to Me
Happy Birthday Dear myself,
Happy Birthday to Me.

Allah selamatkan saya,
Allah selamatkan saya,
Allah selamatkan Nuratika,
Allah selamatkan saya.

*clapclapclap* Alhamdulillah......... bersyukur kepada Allah swt. Aku masih bernafas pada hari ini. Hari kelahiran aku yang ke-16. Tak sangka pula aku dah tua sekarang nih :'/ Tapi sayangnya, uban masih lagi tidak kelihatan. Weeeee~


Atoto comelnyaaa :D Hahaha dekat cawan tu pula ada tulis 'Best Friend'. Okay terharu much :') Thankyou 4 Prinsip Akaun.

Black Forest.

Nyum nyum. Sedap gila tahu! Heeeee aku makan dua potong jeh tadi sebab tak larat selepas melantak makan ikan haruan. Masa potong kek tadi, tersangatlah seronok bila tengok Paa dengan Maa ber-sweet-sweet! Omg. Jealous gilaaaaaaaaaa. Hahaha x)

Okay that's all. Babai xx

Assalamualaikum.


◀ Older Newer ▶