Owner Post Follow Dash



"I am fine"
Tcha's

Selamat Datang !


Assalamualaikum
This is a place to qwerty everything
Pardons my words


⊰HEY YOU!⊱
Awak comel.
Percaya tak?
Hm percayalah pleaseeee


K tipu jewp hahahaha
Kalau dah baca toksah nak memarah kalau gua cerita pasal lu. Suka hati gua nak cerita pasai sapa k. Kalau dah terasa tu whoops padan muka kahkahkah. Ini blog gua, kalau tapuasti meh kita face to face toksah pendam kang hati lu pula terbakar bhahaha.
Gimme some space to breathe.


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome

Kebenaran.


Kita mulakan entri ini dengan membaca surah Al-Fatihah dahulu......... Al-Fatihah,


Aminnn... Dupdapdupdap *hati berdebar* Okay. Err actually, aku rasa serba salah sangat nih. Hati dan jantung sudah mula bekerja dengan pantas. Aku tidak dapat mengawalnya! Tangan ini pula asyik terketar-ketar.

Inilah masanya. Masa yang sesuai untuk membongkarkan segala kebenaran mengenai sesuatu perkara. Perkara yang telah menimbulkan satu tanda tanya pada setiap orang yang berada disekeliling aku.

Ya Allah,................................ takutnya aku nak bagi tahu korang :'/ Sebelum korang semua mengetahuinya, aku ingin menyusun sepuluh jari untuk memohon maaf kerana selama ini... Hmmp. Lupakan jelah!

"Atika, siapa M?"
"Weh, M tu siapa? Kalau kau bagi tahu, aku tak akan bagi tahu sesiapa"
"Siap kau bila aku dapat tahu siapa M. Tak henti-henti aku bahan kau nanti"
"Siapa M? Aku penat tanya"

SIAPA 'M' SEBENARNYA ?


Debaran kian memuncak!

Astaghfirullahalazim.Astaghfirullahalazim.Astaghfirullahalazim. Ya Allah, tolong lembutkan-lah hati para pembaca blog ini.

Oh mai gawddd, aku tak sangka bahawa aku sendiri yang akan mendedahkan semuanya :'D Wuhuuuu, kasihan kepada mereka yang telah bersusah payah mengumpul maklumat mengenai dia.

Macam-macam yang aku dengar. Ada yang kata M itu satu sekolah dengan aku. Ada yang kata M itu budak pandai. Ada yang kata M itu form 5. Ada yang kata M itu lelaki. Ada yang kata M itu romantik. Dan sebagainya!

Entahlah macamana nak terangkan. Susah sangat!

Penting sangatkah capital M ini sehingga ramai yang tertipu? TERTIPU?! Ya. Tertipu!



Gaiss, korang semua dah tertipu. Sebenarnya, aku masih single dan hati aku masih belum pulih sepenuhnya.  Siapalah nak dekat aku...*drama*...... Forever alone, maybe? I'm so sorry.... Tapi diri aku tetap dimiliki oleh capital M. Forever. Forevah. Poreber! 

Hidup aku sekarang penuh dengan huruf M, semua orang yang aku sayang dunia akhirat. Walaupun seseorang itu tidak mempunyai huruf M pada namanya, aku tetap memandai-mandai tambah huruf M itu pada gelarannya. Tidak semestinya huruf M itu wajib berada dihadapan. Ada huruf M pun jadilah~

And and, huruf W bila diterbalikkan jadi → M.

Kini, masa yang dinanti-nantikan............. M itu tempat. M itu ramai. M itu perempuan. M itu lelaki.. M itu seorang. M itu benda.

Malaysia. Muhammad saw. My family. My siblings. Mokelty. My friends. My teachers. My crush. Maa. Moyang. Mohan. Members. Mukmin. Mrs Rabbit. Mr Mysterious. Sumli. Encik MashemWan. Classmates. Samira. Mia. Semua kawan-kawan yang nama dia bermula dengan 'Muhammad ______ or M_____'

M yang aku cintai, M yang aku sayang itu Malaysia, Muhammad, My family, Mokelty, My friends, My teachers, Members.

M yang selalu buat aku marah, M yang buat aku rasa nak bunuh dia, M yang pernah belanja makanan, M yang bagi hadiah, M yang buat aku terharu, M yang baik itu My family, My siblings, Maa, Sumli.

M yang bagi bunga dekat aku, M yang selalu buat aku gelak, M yang suka pink, M yang romantik, M yang selalu bergambar dengan aku itu Nazirah. Wakil Mokelty. Hanya dia yang selalu berada di sisi aku.

M yang sentiasa buat aku ketawa, M yang selalu menyakat aku, M yang selalu tolong aku, M yang asyik bergaduh dengan aku, M yang selalu pandang aku, M yang menduduki SPM itu My friends, Moyang, Mohan, Members, Mukmin, Mr Mysterious, Wan, Classmates, Samira, Mia dan semua kawan-kawan yang nama dia bermula dengan 'Muhammad ______ or M_____'

Hmp rasanya ramai lagi tapi tak ingatlah. Heeeeeeeeeeeeeee. Okay korang dah tahu bukan? PUAS? Itulah senarai nama-nama yang telah mewakili M yang selalu aku sebutkan dan tweet-kan.



Oh sudah. Habis penuh huruf M dekat entri nih. By the way, tak lama lagi birthday aku, tinggal tiga hari sahaja lagi. Pada masa itu, aku akan tukar URL blog ini. Sesiapa yang menginginkannya, sila minta dekat aku sendiri. Jangan minta dekat orang lain. And, bila dah dapat, tolong jangan share dekat orang lain :') 



~Sexy, Free and Single~



Aku minta maaf sebab tipu korang :')
Assalamualaikum


◀ Older Newer ▶