Owner Post Follow Dash



"I am fine"
Tcha's

Selamat Datang !


Assalamualaikum
This is a place to qwerty everything
Pardons my words


⊰HEY YOU!⊱
Awak comel.
Percaya tak?
Hm percayalah pleaseeee


K tipu jewp hahahaha
Kalau dah baca toksah nak memarah kalau gua cerita pasal lu. Suka hati gua nak cerita pasai sapa k. Kalau dah terasa tu whoops padan muka kahkahkah. Ini blog gua, kalau tapuasti meh kita face to face toksah pendam kang hati lu pula terbakar bhahaha.
Gimme some space to breathe.


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome

*mengeluh*


Tidaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaak!!! *menjerit sekuat hati*

Macamana abang boleh bangun lebih awal daripada aku?! Sedangkan dia tidur lagi lewat dari aku! Oh semua ini benar-benar memalukan. Dia pula yang bangunkan aku tadi.. Grr, asyik ada yang tak kena jeh pagi tadi.

Boleh pula aku lupa nak bawa sapu tangan. Padahal aku dah letakkannya berhampiran dengan beg. MACAMANA AKU BOLEH LUPA?! Bila Acik Ita dah sampai dengan bunyi hon dia, baru aku teringat mengenainya. *duckface*

Bila dah sampai dekat sekolah. Habis bersin, batuk, selsema semua dah menyerang satu badan. Semua bertukar-tukar giliran. Mentang-mentanglah aku terlupa nak bawa sapu tangan! Ada ke patut?! Tak patut tak patut~

Nasib baik aku bawa Nasal Inhaler dan Minyak Cap Kapak. Mereka berdua yang telah banyak membantu aku pada hari ini. Eh? Apa yang aku mengarut nih?! O.o

STOP!



Okay. Sebenarnya, aku nak lepaskan geram. Sebab apa? Haaaa benda ni korang tak akan dapat meneka dengan mudah kerana AKU YANG MENGALAMINYA SEKARANG :'(

Semua menyakai. Tengoklah perubahan pada blog ini!


Dulu pernah jadi cenggini tapi time tu boleh diselamatkan lagi. Sekarang dah tak boleh! Menyampah much much much.

Facebook telah bertukar kepada Timeline. Formspring juga berubah 100%. Twitter pula berubah sedikit demi sedikit. Kini, apa yang tak cukup lagi? Blogger pula?! Hilang semangat aku nak post entri banyak-banyak tahu! Pfft. 


Kbaaai.

Assalamualaikum.


◀ Older Newer ▶