Owner Post Follow Dash



"I am fine"
Tcha's

Selamat Datang !


Assalamualaikum
This is a place to qwerty everything
Pardons my words


⊰HEY YOU!⊱
Awak comel.
Percaya tak?
Hm percayalah pleaseeee


K tipu jewp hahahaha
Kalau dah baca toksah nak memarah kalau gua cerita pasal lu. Suka hati gua nak cerita pasai sapa k. Kalau dah terasa tu whoops padan muka kahkahkah. Ini blog gua, kalau tapuasti meh kita face to face toksah pendam kang hati lu pula terbakar bhahaha.
Gimme some space to breathe.


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome

Peti surat.



Awwchak! :D Heeeeeee, awak awak awak awak awak awak! *tampar diri sendiri* SEJAK BILA AKU BER-AWAK-AWAK NIH?! Awakk..... *tampar diri sendiri lagi sekali* Okay dah dah. Elok dah otak aku nih.

Haa weh korangg! Tadi kaaaaaaaaaaaaan, aku dengan Nazirah Binti Khairul Salleh pergi gym! First time dude! Mula-mula aku masuk, batak gila batak gila batak gila batak gila! Baru datang, aku tak tahu nak buat apa. Hahaha bagaikan rusa masuk kampung. Fulamakk! Pandai aku ber-peribahasa-an! Kau hadooo? 

Eh pehal pula aku punya entri pasal gym nih? Sepatutnya pasal 'peti surat'! 

Chillex ah wooooooooooooooooi. Semua kisah tersebut, bermulanya di sini....... *buat muka serious* Pada suatu hari, ada Si Arnab dan Si Kura-kura. Akhir sekali, Si Kura-kura ialah pemenang. Eh? Mana klimaks-nya? Apa yang membuatkan Si Kura-kura boleh mendapat gelaran sebagai Pemenang? Pfft. Stop it. Tak lawak pun laa tikaaa! Mengarut jeh aku nih

Serious.


Nampak tak? Haa aku tengah serious ni weh. Jangan main-main, nanti kena makan. Aummm!

Peti surat. Okay, entri ini memang untuk peti surat. Hanya peti surat sahaja. Lagi sekali, peti surat. Ulang suara, peti surat. Dan akhir sekali dalam entri ini, semua pasal peti surat. Tapi kan, kenapa mesti peti surat? Kenapa bukan peti yang lain? Punyalah belambak peti-peti dekat dunia nih. Kenapa mesti peti surat yang aku pilih? KENAPA KENAPA?! Tell me why.... does it have to be like this. Tell me why...... is there something I have missed. #Nowplaying Tell Me Why by Avril Lavigne

Psst. Korang korang, bengang tak dengan post aku nih? Hahaha XD

Okay okaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay. Aku ceritaa! -.- Sabarlah sikit. Haish

Nak main scroll scroll tak? Jawab Ya atau Tidak. Aku bagi masa sampai tiga, jawab Ya atau Tidak. Satu................ dua........................ tii.................................gaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!! YA?! Okay captain!




































































































































































































































































































































































































Heee, seronok kan? Rindu pula nak kenakan korang cenggini :p

Betul ke korang nak tahu pasal peti surat nih? Hmp. Sengaja nak tahu or memang nak tahu? Lol. Peliknya soalan -.-

Peti surat. Cenggini cerita dia.. Tadi, aku pergi sekolah. Aku rasa korang pun tahu kenapa aku kena pergi sekolah kan? Cause aku kena paksa. Kalau tak pergi sekolah, nanti kena marah dengan Maa. Hahahahaha *gelak guling*

Lepas pergi sekolah, baliklahhh! Nak pergi mana lagi kennn? *angkat kening sebelah* *cakap dengan penuh keyakinan* Padahal lepak pergi rumah Pak Abu Kepala Kemek. HAHA. Eh? Okay lupakan!

Weh korang, aku dah penat nih --' aku cerita laa eh? *serious gila*

Semalam aku chat dengan Nor Aiza Sahiera Binti Saroja. Dia kata dia dapat surat, tapi tak tahu dari siapa. And, dia suruh aku check peti surat. Aku yang berpakaian seperti Pembantu Indonesia dengan kasut sekolah terus berlari keluar rumah semata-mata nak melawat peti surat. Sakai much is it? Harhar.

Kecewa. Sungguh kecewa. Takda pun! Aku tak dapat! Penat aku berlari tau. Kesian dekat lemak aku yang mati terbakar :(  Hmmp. Lol. (Semalam)

Balik dari gym tadi, aku check peti surat. Firstly, tak nampak apa-apa. Bila buang surat-surat and kertas-kertas yang tak berguna tuh, tetiba aku ternampak................... Oh! Benarkah?! Benarkah semua ini?! Wahhhhhhhh! *lompat tinggi tinggi* Semangat aku naik tangga tadi! Hahaha

Buka pintu rumah. "Assalamualaikumm! Maaaaaaaaaaaaa!!" "Waalaikumussalam. Dah balik?" "Maaaa! Adik dapat surat!" "Surat? Surat apa?" "Dari kawan adik yang dekat Johor tuh! Heee" "Ye kee?" "Yee Maaaa!"

Then, aku baca surat yang Aiza bagi tu depan Maa dari A hingga Z. Maa asyik tergelak jeh :D Hahaha okay. Seronok gila tahuuu!


Nampak? Oh yeah, itu lah surat yang Aiza bagi. Termasuk duit. Duit raya katanya :p Hihiks. Terima kasih Nor Aiza Sahiera :') Walaupun kau tak dapat beraya dengan ktorang, kau tetap ktorang ingat weh. Serious. Aku rasa macam nak nangis pun ada bila dapat surat nih. Haha :'D TERHARU KATA KO!

Farhan, okay aku marah kau. Tapi dalam masa yang sama, aku nak berterima kasih dekat kau -.- Huh. Apakah? Haaaaaaaaaaaaaaaaaaa ini baru dikatakan 'Perli Dekat Blog'! Hahahaha suka tak? :D Kau fikirlah sendiri kenapa aku marah dan berterima kasih tuh. Jawapan, terletak di tangan anda. Cewahh!

Okaylah, baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai. Itu jeh cerita dia sebenarnyaa :P Hahahahaa. Bengangkan? Atototoooo. Jangan begitu adik manis :*


Aiza, thanks ya dengan surat and duit tuh :D
Assalamualaikum.
Missyoukechik.


◀ Older Newer ▶