Owner Post Follow Dash



"I am fine"
Tcha's

Selamat Datang !


Assalamualaikum
This is a place to qwerty everything
Pardons my words


⊰HEY YOU!⊱
Awak comel.
Percaya tak?
Hm percayalah pleaseeee


K tipu jewp hahahaha
Kalau dah baca toksah nak memarah kalau gua cerita pasal lu. Suka hati gua nak cerita pasai sapa k. Kalau dah terasa tu whoops padan muka kahkahkah. Ini blog gua, kalau tapuasti meh kita face to face toksah pendam kang hati lu pula terbakar bhahaha.
Gimme some space to breathe.


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome

Sambungan..


Sambungan? Apa yang dimaksudkan dengan perkataan 'sambungan' itu? Rasanya korang dapat teka ke tak? Siapa yang dapat teka, aku bagi seposen. Muahahaha *evil laugh* Lawak ke? *angkat kening sebelah* Ekeke.

Sebenarnya,..... Emm emm.... Sebenarnya kennnn......... Emm aku..... aku........... aku... Emm..... Acane nak cakap eh? Haish susah lah! Try lagi sekali. *tarik nafas* Fuuuuhhhhhhhh *lepas* Okay ready.



Sebenarnya,
aku
nak
sambung
post
gambar-gambar
Raya Aidilfitri 2012
lagi
sekali!
*cakap dengan laju dan penuh semangat*


Heeeeeeeeeeeee *tutup muka guna baldi* Hmm. Cenggini cerita dia sebenarnya..... aku nak post semua gambar-gambar raya nih bukan sebab nak menunjuk-nunjuk ke hape. Aku cuma nak ringankan beban memory lappy nih. Entah kenapa semakin lama semakin lembab.

Psst. Pandai tak aku buat alasan? XD Well, anak Sumli HEBAT kata koo!

Cukuplah. Cukuplah tikaa. Cukuplah puji diri sendiri tuh. Tak dapat faedah pun. Haha dah lama takda orang nasihatkan aku cenggitu ;>

Okay. Hari tuh aku berhenti post sampai raya ketiga ken? Now, aku nak sambung.


Raya keempat :

Sepupu aku. Yang bertudung, Sakinah. Yang sebelah tuu............... Maaf, lupa nama dia x)

Dental Clinic. Teman Paa cabut gigi :)

Abang yang bajet tough. Konon nak kalahkan aku lettew~

My Momma. Atoto, ni rasa geram nih. Rasa nak cubit jeh pipi tuh! :D

Yang nih,............ Err, kenal kan? Hmp. Bye :p

Itu mereka. MEREKA!


First, Paa bagi cermin mata Ray-Ban. Suruh aku bersihkan. Last-last, sempat lagi aku try! Hahaha

My parents. Sweet? Hmp. Yang ni belum lagi...

Oh My Allah! Matangnya muka aku O.o

Raya kelima :

 Annoying gila ken? x)

Raya keenam : 

Beraya bersama parents tanpa kakak dan abang. Bosan duduk sorang!

Raya kesepuluh :

Laman belakang rumah Sir Taufeeq. Kami gadis melayu terakhir :D

Trio. Tiga dara :)

Candid.

Nampak 'macam' meriah O.o

Eeuw, what is that?! Hahaha rasa nak lempang je sebelah tuh,

Sir Taufeeq and Haaaaaaaaaaaaaachummm! Hahahahafiz.

 Kami tak akan lepaskan peluang untuk bergambar! TAK AKAN LEPASKAN!

Nazirah. 

 Puteri Juling. Bhahahahahahahahahahaha Gila?

 Nuratika.
Photoshoot.

Raya ke-dua belas :

Malam merdeka. Naik LRT ke KLCC. Nak tengok fireworks :*

Raya ke-tiga belas :

Pergi luangkan masa dengan mereka. Bowling. I'm second! Woohoo~

Raya ke-empat belas :

Geng 'Err' datang beraya ke rumah. Maaf, rumah aku tak seberapa.

Aku tengah busy kemas rumah sempat lagi korang snap ken? Haha :p

Dekat kekwa.

Gangsteraya.

Depan rumah Ashif Rafiuddin.

Main bowling lagi. Entah kenapa aku kena pandang Si Aizat tu -,-

Lepas melahap Tom Yam. Brrpp~ Alhamdulillah....

Depan tandas? Emm emmm.... no comment.

Sweet tak kami? Berpegangan tangan dude!

Nazirah with Khairina.

Beraya di Teratai. Rumah cikgu masa sekolah rendah. Haha best! Naik kereta.

Raya ke-lima belas :

Keluar dengan abang. Dia belanja main bowling. Tiga hari berturut-turut main bowling!

Raya ke-sembilan belas : 

Jamuan raya kelas 4 Prinsip Akaun.

Free style.
Op op op oppa gangnam style x)

Bestfriend. Eh kena makan Calsium banyak lagi nih. Kurang tinggi :'/

Kenapa mesti aku yang paling pendek?! Padahal aku lagi tinggi dari Nazirah! Haha

The Girls :* love yaaa,

Raya ke-dua puluh satu :

Sekolah ganti.
Aku, orang yang paling semangat datang sekolah dan orang yang paling lemah sebab datang sekolah.

Nak bergambar kena sembunyi. Last-last, meja Daniel Mokhtar jadi mangsa. Haha peace!

Balik sekolah terus pergi rumah Nora. Then, balik kejap. Bersiap pergi rumah Iman.

Waduh waduh. Kenapa muka aku kayak gitu?

Nazirah. Me.

Raya ke-dua puluh dua :

With my kembar. Eh? Haha twin kud.

Muka elok jeh, dekat bawah.................

MasyaAllah~

Okay, aku memang suka kena buli cenggitu :') Hahahaha.

Saya-lah Ultragirl! Haiyakkkk!

Raya ke-dua puluh tiga :

Baru balik dari IOI. Teman orang tu dating :3 kiki

Raya ke-dua puluh lapan :

Bergambar dengan pashmina Maa. Hihiks :>

"Akhirnya, aku dapat juga itik mainan nih. Muahahahahaa!"

Raya ke-dua puluh sembilan :

Naik bas ke rumah Cikgu Rafahah. Dari rumah cikgu, jalan kaki pergi rumah Haikal.
Penat. Tahu? PENAT!

Tapi balik tuh, sempat laa juga ajak Naz pergi buat photoshoot dekat tasik kejap.

Amacam? Macam model tak? Bhahahahahaha! *gelak guling*

Atoto, tutup muka pula dia. Hahaha :p

Macam budak ribena jeh -,-

Eh kantoi dah. Belakang tu ada masjid. Hahaha

Weeeeeeeee, dah habis dah. Penat tau tunggu loading nih semua. Fuhhhh~ *mengeluh*

Hmp cenggitu je raya tahun 2012 :) Tak menarik mana pun. Haha esok aku post entri baru. Pasal semalam, yang pergi KLCC pula. Err, okaylah nak tidur dulu. Babaaaaaaaaaaaaaaai!


Selamat Datang Zulkaedah. Selamat Tinggal Syawal :') 
Assalamualaikum gaisss!


◀ Older Newer ▶