Owner Post Follow Dash



"I am fine"
Tcha's

Selamat Datang !


Assalamualaikum
This is a place to qwerty everything
Pardons my words


⊰HEY YOU!⊱
Awak comel.
Percaya tak?
Hm percayalah pleaseeee


K tipu jewp hahahaha
Kalau dah baca toksah nak memarah kalau gua cerita pasal lu. Suka hati gua nak cerita pasai sapa k. Kalau dah terasa tu whoops padan muka kahkahkah. Ini blog gua, kalau tapuasti meh kita face to face toksah pendam kang hati lu pula terbakar bhahaha.
Gimme some space to breathe.


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome

Last Paper of 'Die'


Haaaaaaaaaaaaaai korang :'D Aku dah 'merdeka'. Korang acano???

APA?! BELUM LAGI? Atoto kesiannya korang.... Uhuks :p

Seperti yang korang tahu, tadi tu last-day aku ambil paper exam. Paper yang mampu membunuh hampir kesemua pelajar sekolah. EH? Haaa korang tu jangan main-main tau. Bak kata pepatah, "Jangan disangka paper putih tiada rahsia...."

Pagi tadi merupakan pagi yang paling menyentuh perasaan. Sepanjang perjalanan dari rumah hingga ke sekolah aku bercakap dengan Acik Ita, orang yang hantar aku ke sekolah. Selama ini kami jarang bebeno nak bercakap panjang lebar. Baru kali ini kami bersuara. Dua-dua bersuara. Yang lain senyap. Hanya kami berdua. Oh terharunyaa :')

Balik dari sekolah merupakan perkara yang paling paling paling mengecewakan! Cuba bayangkan orang yang selama ini tak pernah langsung mencarut tiba-tiba mencarut dekat korang. Apa korang rasa? Sedih. Marah. Kecewa. Semua ada! All in one.

Hmm.

Aku nak minta korang buat something boleh? Bolehkan? Kan kan kan? Please please please :3 *buat muka comel* Puih bukan comel pun! Hahaha. Siapa baik dekat sini?!! Angkat tangan cepat! Aku nak kira nihh............. Satu. Dua. Tiga. Empat. Eh yang dekat sana tu, angkat tangan tinggi lagi boleh? Haa lima. Enam. Tujuh..... Woahh raaaaaaaamaaaaaaaaaaiiiinyaaaaaaa... *krik krik*

Okay. Perkara yang korang perlu buat sekarang :
  • Senyum :)
  • Cakap dekat diri korang sendiri "Aku comel. Tapi.......... owner blog ni lagi comel" Hahahaha XD
  • Cakap "Owner, please be serious. Can ah?"

Muahahaha. Akhirnya, aku dipuji. Awww so sweet laa korang nih. Muah sikit :*

Hahaha' okay fine. 

First, aku nak korang tekan button CTRL + F. Nanti jadi macam nih,


Second, korang tulis.....












Jyeah aku nak bagi tahu korang tahu satu secret. Bila dah tahu, tolong kunci mulut awoks yang omey tu ya? Okay good! Eh sebelum tu, janji dulu -.- JANJI EH KORANGGGGGG?! *wink wink*


Kalau boleh, korang buatlah muka macam dekat gambar atas nih :3 Hihi

Now, kita main teka-teki dulu. Lepas korang tahu 'tajuk' secret nih baru syok ;)






Ehem ehem ehem! *cough badly* Apakah maksud semua ini? Hehehehe :D :D :D

Aku dah berpunya? Tak.
Aku mimpi jadi 'princess'? Tak.
Aku menari dengan someone? Tak.
Aku berpakaian seperti seorang puteri? Tak.
Aku memakai topeng? Tak.
Aku berangan? Tak. Eh maksud aku, YAAAAAA! *sembunyi bawah meja*


Pada 16 Oktober 2012- aku dah start berangan. Suka sangat syok sendiri. Semua ini terjadi apabila ada seorang lelaki mengatakan bahawa dia ternampak aku. Bila aku tanya "Dekat mana?" Maka dia pun menjawab "Bilik kau.. tingkap" "Bila?" aku bertanya lagi. Dan jawapan yang diberi oleh dia "Pagi tadi..."

OH MY ALLAH! Cuba korang bayangkan, setiap pagi bila korang buka tingkap. Dan pada masa yang sama ada seseorang sedang melihat korang dari luar! Melting weh. Aku tahu. Semua ini berlaku seperti drama filem. Tapi ini semua hakikat. Ini semua kenyataan!

17 Oktober 2012- Di saat aku baru sahaja ingin membuka tingkap, kebetulan pula kereta dia lalu di depan rumah aku.

Dan, tadi pagi, aku buka tingkap awal-awal pagi lagi. Sibuk mengemas buku. Tiba-tiba hati aku berkata "Tengok dekat tingkap. Dia datang!" Bila aku melemparkan muka ke arah tingkap............. Again, kereta dia lalu dekat depan rumah aku. Sudah dua kali berlaku. Apakah semua ini masih dianggap sebagai 'kebetulan' lagi? Hm maybe. 

Aku suka semua ini terjadi dan tak tahu kenapa. Kini, aku menggelar diri aku sebagai 'Gadis Jendela'. Sesuai bukan? :3


That's all. Itu secret aku. Jangan bagi tahu orang. Korang dah janji dah tadi........... Ingat janji tau korang :)

By the way, doakan aku dan keluarga selamat pergi dan pulang dari Indonesia nanti. I'll miss you guys. Dan, aku sangat berterima kasih kepada sesiapa yang ringan hati ingin membantu aku untuk menjaga Nazirah Binti Khairul Salleh nanti. Jaga kembar aku tau. Sekali dia sakit, berganda-ganda kesakitan yang aku rasa. Ecewahh! Jealous 'Bie' dia nanti :P

Korang pun. Jaga diri tau ;) Okaylah, babai. Saya bercuti selama dua minggu daripada menjadi seorang pelajar, seorang mangsa exam, dan seorang Gadis Jendela. Hihiks *tutup muka guna bantal*


Babai. Assalamualaikum.


◀ Older Newer ▶