Owner Post Follow Dash



"I am fine"
Tcha's

Selamat Datang !


Assalamualaikum
This is a place to qwerty everything
Pardons my words


⊰HEY YOU!⊱
Awak comel.
Percaya tak?
Hm percayalah pleaseeee


K tipu jewp hahahaha
Kalau dah baca toksah nak memarah kalau gua cerita pasal lu. Suka hati gua nak cerita pasai sapa k. Kalau dah terasa tu whoops padan muka kahkahkah. Ini blog gua, kalau tapuasti meh kita face to face toksah pendam kang hati lu pula terbakar bhahaha.
Gimme some space to breathe.


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome

#387 Calling


"Heeey! Kau tengah buat apa?"
"Hyeeep ni haa aku tengah buat homework. Banyak gila tahu tak."
"Fuyooh rajin gila kau. Aku dari semalam langsung tak belajar tau........"


Lama betul Tcha on the phone bersama Zcha tadi. Lebih kurang sudah lima jam. Bateri handphone Tcha yang penuh pun terus lemah. Banyak kali warning diajukan tapi tetap ditekan 'OK' dan 'Cancel'.

Mentang-mentang Pak baru topup RM10 semalam. Tcha terus melepaskan rindu dekat Zcha lama-lama.

Banyak betul benda yang kami ceritakan tadi. Ada yang serius, ada yang sedih, dan banyak sungguh yang kelakar. Kering gusi melayan dia selama lima jam lamanya. Sampaikan Tcha nak bernafas pun sudah tidak tentu arah.

"Kau ingat tak masa dulu-dulu kau nasihatkan aku suruh luahkan perasaan aku dekat dia?" Zcha said.

Omg omg omg. Inilah salah satu topik yang membuatkan Tcha ketawa sehingga sakit perut! Hahahahahahahaha. Serius kelakar gila! Zcha ini pula berhasrat ingin membalas dendam pula. Dia menyuruh Tcha berjumpa Si A dan meluahkan segala isi hati dan jantung Tcha kepadanya.

Whatheeee?

Tcha tidak akan berbuat begitu okay! Walaupun Tcha pernah terniat ingin melakukannya tapi bila difikirkan lebih baik Tcha pendam saja perasaan ini. Bukan lama mana pun. Ini semua hanya perasaan suka sahaja bukan perasaan cinta. Chill okay. Chill.

Tapi bagaimana pula jika perasaan suka itu bertukar kepada cinta?

Tidaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaak!! Stop it Tcha!

Huh. Sudah pukul 1.51 am nampaknya sekarang tapi masih belum tidur lagi. Bila lagi peluang Tcha menjadi burung hantu, ye dok?

"Masa pusingan kedua tadi tiba-tiba thambi tu pergi tendang bola kitaorang."
"Hah?! Thambi tu dah besar ke masih kecil?"
"Kecil. Menyampah doh. Bila pusingan ketiga, aku dengan Rcha lari depan geng diorang."
"Lepas tu? Lepas tu?"
"Aku pandang dekat thambi tadi dengan muka tak puas hati. Then, dia makan jelingan maut aku."

Tamat. Habis kredit.



Ke mana hilangnya semua ini?




Good mornight. Sweetdreams. Assalamualaikum.




Tcha.


◀ Older Newer ▶