Owner Post Follow Dash



"I am fine"
Tcha's

Selamat Datang !


Assalamualaikum
This is a place to qwerty everything
Pardons my words


⊰HEY YOU!⊱
Awak comel.
Percaya tak?
Hm percayalah pleaseeee


K tipu jewp hahahaha
Kalau dah baca toksah nak memarah kalau gua cerita pasal lu. Suka hati gua nak cerita pasai sapa k. Kalau dah terasa tu whoops padan muka kahkahkah. Ini blog gua, kalau tapuasti meh kita face to face toksah pendam kang hati lu pula terbakar bhahaha.
Gimme some space to breathe.


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome

#415 Terharu






Terharu gila.

Selama ini tiada seorang pun cikgu yang pernah buat begini kepada Tcha. Fulamak

Macam tak percaya jeh

Inilah yang dikatakan "Dunia dah maju.."

Puan Siti Rafahah Liana, my best teacher.

Nak tahu sebab apa?

Kami orang pertama yang cikgu tawarkan jawatan pengawas kesihatan. Pengawas kesihatan sungguh istimewa.

Cikgu tak marah ktorang tertidur dalam bilik kesihatan tu.

Cikgu tak marah pun masa ktorang tidur mati masa tu.

"Kamu tahu tak, banyak kali saya bangunkan kamu. Tapi kamu berdua tidur jeh. Saya baru nak ajak makan"

Bangun-bangun cikgu belanja kami makan. Ini kali pertama ada cikgu belanja Tcha makan di restoran.

Masa dekat restoran tu cikgu tanya semua pasal keluarga Tcha.

Cikgu puji Tcha "Kamu anak bongsu? Tapi kenapa saya tengok awak macam anak sulung?"

Tcha rasa macam.... Omg! Cikgu cakap aku macam anak sulung? Huyyo seghunuknya~

Kami rapat macam kawan. Cakap main lepas je tapi berlapik. Maklumlah, cikgu.

Kang terlepas cakap tak berkat pula ilmu yang diajarkan.

Apapun, Tcha rasa puas hati gila dengan markah math, sains dan akaun yang baru dapat tadi pagi.

Tak belajar mana pun sebenarnya.

Lagi-lagi math. Tcha cuma hafal formula jeh. Manada buat latihan tahu dok

Kalau sains tu hm study bak orang gila

Akaun cuma buat latihan sikit then faham format, tidur dan pasrah

Esok dapat addmath pula hm 

Harap-harap tiada yang gagal. Amin :') Assalamualaikum



Tcha


◀ Older Newer ▶