Owner Post Follow Dash



"I am fine"
Tcha's

Selamat Datang !


Assalamualaikum
This is a place to qwerty everything
Pardons my words


⊰HEY YOU!⊱
Awak comel.
Percaya tak?
Hm percayalah pleaseeee


K tipu jewp hahahaha
Kalau dah baca toksah nak memarah kalau gua cerita pasal lu. Suka hati gua nak cerita pasai sapa k. Kalau dah terasa tu whoops padan muka kahkahkah. Ini blog gua, kalau tapuasti meh kita face to face toksah pendam kang hati lu pula terbakar bhahaha.
Gimme some space to breathe.


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome

#434 Wajah baru lagi




Tadaaaa!

Comel tak blog gua kali ni? Ngehehe jetjet edit sendiri jah. Masa buka website blogskin semalam gua terjumpa beberapa blogskins yang comel-loteh haish susah bebeno nak pilih mana satu idaman kalbuku ecewah. Banyak gila gua pilih tapi blogskin ini juga yang dapat memikat hati. Eh? Gila kepee hahaha.

Motif gua menukar wajah blog ini adalah memaksimumkan keceriaan dan meminimumkan kebosanan. Hamboi macam belajar ekonomi pula ye dok?

Wuuuuuuu tinggal empat hari lagi beday gua. Nak genap 17 tahun dah hihi. So cheerio. Assalamualaikum.



Tcha.


◀ Older Newer ▶