Owner Post Follow Dash



"I am fine"
Tcha's

Selamat Datang !


Assalamualaikum
This is a place to qwerty everything
Pardons my words


⊰HEY YOU!⊱
Awak comel.
Percaya tak?
Hm percayalah pleaseeee


K tipu jewp hahahaha
Kalau dah baca toksah nak memarah kalau gua cerita pasal lu. Suka hati gua nak cerita pasai sapa k. Kalau dah terasa tu whoops padan muka kahkahkah. Ini blog gua, kalau tapuasti meh kita face to face toksah pendam kang hati lu pula terbakar bhahaha.
Gimme some space to breathe.


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome

#438 Last entry before spm



Hi.

Gua dah ambil keputusan. Gua tak nak guna apa-apa aplikasi pun dalam phone gua sekarang kecuali videos dan games. Wechat has uninstalled. Actually, gua cuma log out je yang uninstall tu saja nak buat gimik hahaha. Twitter and instagram have log out-ed. Facebook jangan cakap. Dah jarang gila tak online. Gua cuma guna whatsapp sebab mana tahu tiba-tiba dapat maklumat penting daripada classmates.

Gua rasa ini keputusan yang terbaik untuk diri gua. Demi masa depan diri sendiri dan keluarga gua. Semoga Allah swt memberkati keputusan gua ini. Amin ya rabbal alamin..

Oh ya readers sekali, mungkin ini entri gua yang terakhir. Pasni gua nak menghilang. Payah benor nak cari ketenangan jadi gua terpaksalah buat semua ini haih terpaksa korbankan segala keseronokan semata-semata demi kertas. Tak mengapa. Habis saja spm nanti gua nak enjoy gila-gila-gila-gila-gila-gila ngehehe.

Akhir kata, semoga kita berjumpa lagi. Good luck to spm candidates. Gua minta maaf jikalau gua pernah terkasar bahasa dekat korang. I'm really sorry.

Ini semua nasihat yang gua dapat,

"Belajar betul-betul"

"Banyakkan solat tahajjud dan solat hajat"

"Jangan malu minta pertolongan daripada Allah swt"

"Kalau hati tak tenang, minta ketenangan daripada-Nya"

"Musuh jangan dicari"

"Biar orang buat dekat kita asalkan bukan kita buat dekat orang"

"Maafkan semua orang"

"Jangan pernah berdendam dekat sesiapa"

"Minta maaf dekat semua orang"

"Jangan buat mak ayah marah"

"Ika boleh buat"

"Ika kan hebat"

"Good luck Ika"

And more....... thank you guys. I really appreciate it! 


◀ Older Newer ▶